5 mituri despre antrenamente în fitness club

Mitul №1:
Domnișoarele: „La ce îmi trebuie sala de forță. Totul este de neînțeles, mult fier și totul brutal” 
Bărbații: „La ce îmi trebuie stretchingul? Mă vor lua în derâdere!”
În clubul Energy Fitness toate zonele sunt unisex. Dacă doriți să faceți efort fizic atunci vi se potrivește orice zonă. Trebuie să definiți scopurile împreună cu antrenorul. Pentru organism este folositor să antreneze anume ceea ce iese prost sau pare „nu al meu”. Alegeți, încercați, mergeți mai departe. 


Femeile au nevoie de forță! Flexibilitatea naturală, mobilitatea articulațiilor, a fibrelor musculare, fundalul hormonal și modul sedentar de viață duce la slăbirea carcasei musculare. Aceste structuri trebuie întărite. Mușchii trebuie să lucreze în regim de forță!

Majoritatea bărbaților au o masă musculară suficientă, dar cu ligamente, articulații încătușate, și încă un sistem nervos subminat de megalopolis. Orele de stretching, extindere, dansurile, yoga sunt pur și simplu create pentru jumătatea puternică a omenirii! Îmbinarea acestor sarcini cu cele de forță oferă rezultate excelente. 

Mitul №2:
„Nu am nevoie de mușchi, îi acumulez atât de rapid!”
Când antrenorul din Energy Fitness aude astfel de cuvinte - el izbucnește în plâns. Cine ar ști câți ani el dorește să crească acești mușchi și că fiecare 500g i se dau cu mare greu!
Să nu confundăm exercițiile cu greutăți cu care se lucrează în timpul antrenamentului și creșterea musculară. Aici nu există dependență. Pentru ca mușchii să crească, ei trebuie hrăniți mult și corect. Și încărcați cu muncă.

Există exerciții generale, acestea provoacă în organism un răspuns imun și hormonal intens, din care face parte și creșterea mușchilor.  Unii adepți fac doar câte trei exerciții în timpul unui antrenament de două ore.
Intensitatea este maximală, pauze de odihnă câte 5-7 minute. Dar organismul trebuie pregătit pentru un astfel de antrenament intensiv, trebuie învățat să-și folosească eficient resursele.


Cei începători înțeleg ca sub definiția de creștere musculară - o hipertrofie provizorie, provocată de afluxul de apă în mușchii care sunt antrenați. Nu trebuie să ne temem de exercițiile de forță. Pentru început faceți test la Tanita, să aflați despre sine totul fără înfrumusețări, și abia după aceasta să decideți vreți să acumulați masă musculară sau nu!

Mitul №3:
Lucrul cu greutatea este potrivită doar pentru bărbați!!!

De fapt, antrenamentele cu surplusul în greutate sunt o metodă excelentă de a întări mușchii, care nu are nimic cu genul. Altceva este că, din cauza cantității mai mici de testosteron în organismul feminin, acestea oferă un rezultat mai vizibil și mai rapid la bărbați. Pur și simplu, pentru că anume acest hormon este responsabil pentru modul în care se crește țesutul muscular.

Mitul №4:
Două săptămâni fără antrenamente vor reduce la zero toate rezultatele

Adevărul este că organismul Dvs. ar putea avea nevoie de mai puțin timp pentru aceasta. Cercetările arată că în cazul unor antrenamente regulate, sistarea activităților chiar și pentru 7 zile este vizibilă.  În sensul că veți simți neapărat o lipsă de energie atipică, slăbiciune în tot organismul și reducerea nivelului de energie general. De altfel, este important să înțelegem că pentru aceasta va trebui să stați culcat o săptămână și să nu faceți nimic. Pentru că, chiar și plimbările pe plajă în timpul vacanței vor asigura un efect „de menținere” excelent.


Cu cât antrenamentul este mai îndelungat, cu atât este mai eficient.

Nu sunteți pregătit să alergați un maraton? Nici nu este nevoie, dacă antrenamentele intense, dar scurte vă sunt pe plac atunci optați pentru dinsele. Cât privește fuga, chiar și timp de 5-10 minute va fi folositoare pentru organizm. Mai mult ca atât, cercetările arată că și persoanele care aleargă mai puțin de o oră pe zi primesc aceleași beneficii ca și cele care aleargă mai mult de o oră, dar mai rar. Și cel mai interesant este că aceasta funcționează cu toate tipurile de antrenamente. A mai rămas să-l alegem pe cel care vă va face să zâmbiți.


Mitul №5:
Antrenamentele în forță transformă grăsimea în mușchi

Vai, vai, vai, dvs. nu puteți transforma grăsimea în mușchi. Vorbind fiziologic, acestea sunt două țesuturi diferite:  țesutul adipos se află sub piele, între mușchi și organele interne. Țesutul muscular, la rândul său, este răspândit prin tot corpul. Exercițiile cu greutatea, într-adevăr, ajută la creșterea țesutului muscular, dar cantitatea de grăsime din organism nu se reduce. Metoda cea mai bună de scăpare de grăsime este alimentația sănătoasă, care include fructe și legume,  cereale integrale și proteine vegetale, dar și, oricât ar fi de paradoxal, grăsimi sănătoase (ulei de măsline, pește). Și un pic de cardio-exerciții în calitate de bonus.