Cum să ne antrenăm ca să acumulăm masa musculă – sfaturi utile de la antrenorul Artiom Grabovschi

Salutare, eu mă numesc Artiom și sunt antrenor personal în clubul Energy Fitness.
În acest articol vă prezint 7 etape care trebuie respectate pentru a ne dezvolta Mușchii la maxim.

Să începem:

  1. Trasați-vă Scopurile!
    Aveți nevoie de 3 lucruri: un pix, hârtie și dorință. Imaginați-vă cât de extraordinar veți arăta și vă veți simți, când veți atinge rezultatul, pur și simplu spuneți-vă:  „Eu vreau”.

 

  1. Găsiți o Motivare – este un proces care are loc în organismul D-voastră, care vă împinge și vă îndreaptă, de fiecare dată, în calea spre succes.

  1. Creează-ți un Plan de acțiuni – trasează ruta și mergi ferm pe aceasta.

Deschideți o Agendă de Antrenamente proprie – înscrieți tot ce faceți și veți face la antrenamente.
Întrebați-vă: pentru ce?
Vă voi răspunde: persoanele și companiile care au obținut succese enorme în business numaidecît țin evidența acțiunilor proprii.

Nu vă recomand să mizați pe soartă.

 

  1. Găsiți Resursele necesare

Lucrul cel mai principal de care ai nevoie este informația. Află cum să te antrenezi corect, fără pericol, dar și cum să te alimentezi corect și eficient.
Unde poți afla?
Metoda cea mai rapidă este să te adresezi la un specialist din acest domeniu de activitate –antrenor sau instructor de sport.


De ce Antrenor?
Parcă nu poți vedea pe internet sau citi o carte? Poți, dar există o obiecție – cartea sau youtube nu vă vor transmite acea informației care vizează individual scopurile și sarcinile Dvs. Puteți recurge la antrenamente independent, învățând din literatură sau din spoturi video, numai după primiți afaturi și recomandări de la antrenor.

Un exemplu bun în acest sens:
Cine dintre Dvs. a susținut testele pentru dreptul de a conduce automobilul? Eu cred că dacă ați fi învățat independent să conduceți automobilul, nu ar mai fi rămas nimic din acesta J
În mod analogic este și în sală, un nou venit care nu cunoaște tehnica exercițiilor peste un timp poate avea senzații de durere în zone precum: regiunea lombară, articulațiile genunchilor și ale coatelor, umerelor și cel mai principal – efectul zero în creșterea musculară din cauza alimentației incorecte și neechilibrate.

  1. Acționați
     

De regulă, pentru a crește masa musculară trebuie să lucrăm în diapazonul de repetări 1-15 .

Care este numărul exact necesar și care este greutatea?Aceasta depinde deja de perioada în care vă aflați și de indicatorii fizici ai Dvs.

Perioada de forță 1-4-6 repetări(80-100% din greutatea max.). Intermediară 8-10 repetări (70-80 % din greutatea max.). Volum 10-12-15 repetări (60-70% din greutatea max.).

2) De asemenea, rezultatul depinde de regimul alimentar individual cu calcularea CPGG(calorii, proteine, grăsimi și glucide) și vitamine și minerale. Pentru creșterea Masei musculare se folosește Excedentul de CPGG, și nicidecum Deficitul.

3) Odihna este o componentă nu mai puțin importantă a procesului de antrenamente. În timpul antrenamentului, mușchii noștri nu cresc, ci se distrug. În continuare, pe parcursul a 5-10 zile după antrenamente încărcate, are loc procesul de restabilire sau, cu alte cuvinte, de compensare, și finalul acestui proces esteSupracompensarea.Organismul a înțeles că i-a fost greu data trecută și are rost să crească ceva mușchi pentru ca data viitoare să-i fie mai ușor să ridice sau să împingă o greutate- acesta este principiul major de CREȘTEREa masei musculare la om.

Dar să nu vă odihniți prea mult.

 

  1. Să știți să vă prețuiți și să vă mulțumiți pe sine însuși.

Privește la tine și spune–Sunt o frumusețe. Sunt Bravo, uite câte ai obținut.

 

  1. Etapa nouă
    Nu te opri la ceea ce ai obținut.

Imaginați-vă că ați urcat abia la etajul întâi, restabiliți-vă respirația pe palierul scării, priviți în urmă, vedeți cum ați urcat aici. Nu e așa că este atât de simplu – doar să pășești pe trepte. Aplicați această schemă a doua oară, dar deja șansa că vă veți împiedica și veți cădea va fi mult mai mică, pentru că aveți lucrul cel mai valoros care poate să existe – Experiența.

Tocmai aici vă va prinde bine Agenda de Antrenamente, priviți în ea, reveniți la primele pagini și efectuați o analiză a acțiunilor viitoare ale Dvs., pentru ca mai mult să nu vă mai împiedicați și să nu cădeți.

Sănătate și Succese tuturor!