Pașii cheie spre un corp de invidiat!

Să ne amintim pașii cheie spre un corp de invidiat!

Majoritatea din noi sau poate chiar toți s-au ciocnit cu situația când o zi încărcată de lucru cu un supra orar, concediul sau circumstanțele familiare întrerupeau antrenamentele noastre regulate. Treptat corpul nostru se dezvață de efortul fizic, începe să se piardă forma și împreună cu aceasta simțul plăcut atunci când ești în ton și plin de energie.

Să găsești curajul să revii la sală devine tot mai greu și mai greu, dar Energy Fitness i-a în considerație toate acestea și îți vine în ajutor cu câteva sfaturi (care apropo sunt aplicate de mulți sportivi renumiți din USA)  ce cu siguranță te vor motiva să continui, să nu te lași bătut și să obții rezultatul dorit.

  • Start cu alimentația corectă!

 Cu o oră înainte de exercițiile sportive reîncărcați-vă bateriile cu produse care conțin glucide. După antrenament, ne dezicem de cereale! Pentru un meniu perfect sunt recomandabile: legume și proteine (carne de vită, carne de pui, pește). Mulți oameni subestimează conținutul de calorii al fructelor, considerându-le inofensive dar nu este chiar așa. Omiteți din lista dmv. fructe ca: banane, struguri mai ales în după-amiază - este ca și cum ai mânca dulciuri, au același "super efect". Treceți treptat la mere verzi, kiwi, citrice - de preferat dimineața.

Consumul de apă în timpul unui antrenament este o necesitate!

Cel puțin 500 ml, și ar fi super pe parcursul zilei - 2-2,5 litri.

 

  • Respirația corectă

Rolul respirației corecte este un moment foarte important și ar fi o greșeală să evităm acest lucru. În timpul exercițiilor, expirați din(toată puterea) tot adâncul și inspirați deja pe o undă relaxată. Este necesar să transformați acest principiu într-o deprindere și s-o faceți o parte indispensabilă pe parcursul întregului antrenament.

 

  • Exerciții de bază

Va fi super dacă exercițiile dmv. preferate (cel puțin pentru prima dată) vor deveni acelea de bază: hiperextensia, exerciții pentru zona gâtului, ridicarea trunchiului, exerciții clasice pentru zona abdominal, așezări, flotări etc. Din propria experiență,  obținând o formă perfectă, nu încercați să vă supraîncărcați cu o ridicare incredibilă de greutăți. Nu faceți mult, dar câte puțin, bine și în mod repetat pentru că tehnica este mai presus de toate!

 

  • Antrenament bine pus la punct!

Este necesar să se stabilească o bază bună din punct de vedere al tehnicii în îndeplinirea exercițiilor. Dacă nu v-ați ocupat deja de mult timp, multe elemente sunt pur și simplu uitate. Chiar și cele mai simple la prima vedere. Din această cauză este prevăzut un risc mai mare de traume. Prin urmare, străduiți-vă să fiți focusat pe toată durata antrenamentului, adică : ce mușchi funcționează acum? Unghiul cotului meu în timpul exercițiului menține 90 de grade sau nu? Îmi îndrept umerii sau nu? Cât de încordat este gâtul meu? Genunchii mei sunt plasați simetric picioarelor? Toate acestea trebuie controlate și este foarte dificil. Prin urmare, consultarea individuală cu un antrenor este o decizie foarte corectă. Este recomandat și benefic să petreceți cel puțin primele 10 lecții cu un antrenor personal care vă va corecta și vă va ghida.

O altă alternativă sunt progamele Les Mills create de specialiști calificați în domeniu din Noua Zeelandă, aici vei găsi o diversitate de exerciții perfecte pentru ritmul și corpul tău.

Pentru început, este foarte important să nu stopăm ritmul, ci să facem totul cu grijă, cu cap cum s-ar spune. Încercați să controlați care mușchi funcționează în acel moment.

Faceți exercițiul pas cu pas și acesta va provoca la sigur eficacitate.

 

  • Începem cu exercițiile pentru spate

Mulți oameni care vin la antrenamente după o pauză îndelungată doresc să se adapteze rapid ritmului și să înceapă imediat cu exerciții explozive și supraponderale în greutate. De exemplu, amintiți-vă despre săritul de pe un loc pe altul. Acesta este într-adevăr un exercițiu bun, dar dacă o persoană nu este pregătită (sau mai degrabă, spatele ei nu este destul de pregătit), coloana vertebrală poate fi grav afectată. Amintiți-vă că coloana vertebrală, care reprezintă înainte de toate un spate sănătos. Prin urmare, primul lucru este întărirea musculaturii spatelui. Reîncălziți spatele înainte de a merge la sală. Numai după o încălzire corespuzătoare începeți exercițiile pentru spate. Pentru a vă consolida hiperextensia corespuzătoare. Pe tot parcursul antrenamentului, încercați să vă autoverificați: păstrați-vă spatele drept, trageți-vă abdomenul, îndreptați umerii.

Faceți o tranformare a corpului împreună cu Energy Fitness și veți vedea cum viața voastră capătă altă culoare. Cei mai puternici i-au decizii acum, aici, la noi!