Sfaturi utile pentru un abdomen ferm

 Este bine cunoscut faptul că fiecare persoană visează la o siluetă tonifiată care va încânta sexul opus. Cel mai des suntem atrași de un abdomen suplu, cu mușchi bine definiți. Pare intrigant, dar de necrezut?

Echipa Energy Fitness demonstrează că acest lucru este posibil de realizat!

Energy Fitness este la dispoziția dumneavoastră și vă vine în ajutor cu un set de exerciții pentru a obține un abdomen plat cu mușchi bine conturați.

Ce trebuie să faci pentru aceasta?

Evident exerciții pentru mușchii abdomenului și nu numai!

Pentru a obține un abdomen bine definit, este important să faceți exerciții pentru toate grupurile de mușchi. La fel este recomandabil să faceți exerciții pentru mușchii abdomenului, nu mai puțin de 3 ori pe săptămână.

Exercițiu crunches

Este un exercițiu eficient pentru a obține 6 pack sau așa numitele pătrățele, întindeți-vă pe spate, împreunați mâinele la ceafă și ridicați-vă la un unghi de 45 grade, îndepliniți 20 astfel de ridicări.

Exercițiu Plank sau bară

Acest exercițiu este unul universal, deoarece se încordează atât mușchii abdominali cât și mușchii feselor și picioarelor. Luați poziția verticală cu fața spre podea, sprijiniți-vă în antebrațe și pe vârful degetelor, cu picioarele întinse. Încercați să vă mențineți în această poziție nu mai puâin de 30 de secunde.
 

Exercițiu bicicletă

Este un exercițiu cunoscut pentru faptul că se încordează atât mușchii de jos cât și mușchii de sus a abdomenului. Întindeți-vă pe spate, cu fața în sus, încordând puțin coatele și omoplații, ridicați picioarele la unghi de 45 grade, apoi îndoiați fiecare picior pe rând, formând emisferă, efectuați acest exercițiu timp de 60 secunde.

Exercițiu bară laterală

Este un exercițiu preconizat pentru mușchii dorsali, la fel veți observa relieful mușchilor laterali. Îndeplinirea acestui exercițiu implică și alte părți ale corpului.  Sprijiniți-vă cu ajutorul cotului mâinii drepte, poziționați mâina stângă pe coapse. Păstrați corpul îndreptat. Extindeți un picior puțin în fața celuilalt. Nu coborâți pelvisul (fundul). Mențineți această poziție cel puțin un minut. Repetați exercițiul, sprijinindu-vă pe mâna stângă (apoi dreapta).

Atenție!

Nu luați masa cu două ore înainte de antrenament, și pe parcursul a o oră după.

Pentru a obține un abdomen ferm, într-o perioadă de timp scurtă, Energy Fitness vă propune să vă ghidați după următoarele reguli:

  • Alimentația corectă este factorul cheie în obținerea cât mai rapidă a rezultatului dorit. Dacă suferiți de obezitate, kilograme în plus sau aveți grăsime nedorită în zona abdomenului, atunci modul corect de alimentație este una din cele mai importante reguli de aur, adică trebuie să consumați cât mai multe legume, cereale, produse bogate în vitamine, proteine și fibre.
  • Efectuați exerciții nu doar pentru zona abdomenului, dar și pentru alte părți ale corpului cum ar fi: picioare; mâini; fese; spate, nu uitați și de antrenamentele cardio. O combinație corect-echilibrată de exerciții pentru toți mușchii corpului vă va apropia mai rapid de rezultatul propus. 
     
  • Respectați regularitatea efectuării exercițiilor. Nu uitați de respirația corectă în timpul efortului fizic. Antrenarea pentru zona abdomenului, presupune efectuarea exercițiilor pentru toate grupurile de mușchi.
     

În nici un caz nu veniți la antrenament într-o stare de stres sau istovire psihologică. Efectul antrenamentului va fi numai antunci când vă veți concentra asupra îndeplinirii corecte a exercițiilor. Indiferent dacă efectuați exerciții în sală sau acasă păstrați dispoziția bună și atitudinea pozitivă.